Brev:
Kan ikke sove ude
27. januar 2009
Alder:
7 mdr.
Kan ikke sove ude
Hej Helen.
I de sidste par uger, har Valdemar ikke kunne sove andre steder end i sin egen seng om natten. Hverken i den tremmeseng mine forældre har ude ved dem (som han har sovet middagslur i en gang før) eller barnevognen.
Er det normalt at de har sådan en periode?? og hvor lang tid varer den ca.?? synes det er rigtig træls, da vi har familie i den anden ende af landet, som vi meget gerne vil besøge.
Er der nogle gode tips til et forkølet barn der også hoster, ud over at hæve sengegærdet?? er det bedre at lade dem sove inde til middag, eller er det hip som hap??
Venlig hilsen
Maibrit