Kamp ved sengetid

25. november 2008

Kategori:
Alder:
7 mdr.

Kamp ved sengetid

Hej Helen

Tak for dit svar, det bekræftede mig i mange af de tanker jeg selv har gået med. Bl.a har jeg fra start gemt 8 uger af min barsel til senere, da jeg vidste at jeg ikke ville kunne gå hjemme hele min barsel.

Mit nye problem er at min datter ikke vil overgive sig til søvn om natten. Putningen er fyldt med gråd. Jeg synger for hende og vugger hende, men lige meget hjælper det.

Hendes søvnskema for dagen ser nogemlunde således ud.

Vågner kl.8
Bliver lagt til første lur ved en 10 - 12
Bliver lagt til 2 ...

Annonce

... lur ved en 14 tiden. og sover 1 time til halvanden.
Ved en 21 tiden kan vi putte hende for natten uden kamp.
Hun vågner så 2 gange og vil have flaske.

Nu er det så at hun ikke vil puttes til natten uden kamp. Hun er ved at få tand nr 4 og jeg ved at det kan have en indvirkning på det. Synes bare det er underligt at det kun er nå hun skal puttes om aftenen, at hun kæmper imod.

Er der noget jeg kan gøre, således at min datter igen har en god oplevelse mht at skulle lægges til natten?

På forhånd tak for hjælpen.

Tyren

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Gogsig barfodssko - De første og eneste sko dit barn behøver

Har du nogensinde tænkt over, at næsten alle børn bliver født platfodet? De fleste børn lærer faktisk bedst at gå, når de går på bare fødder.

Den bedste måde at styrke deres svang, sener og muskler i foden er gennem denne naturlige tilgang.
Det var bland andet den indsigt, der ...

Læs mere her

17. maj 2024 | Udvikling | 6 mdr.

Triller kun til den ene side

Kære Helen Min søn er nu 6 måneder, og jeg syntes egentligt at han udvikler...

16. maj 2024 | Kost og ernæring | 6 mdr.

Får min søn kalk nok?

Hej Helen Min lille søn er nu blevet 6 måneder og han vejer nu ca. 7.5 kg og...

9. maj 2024 | Kost og ernæring | 7 mdr.

Drikker hun nok?

Kære Helen. Min datter på snart 7 måneder spiser ofte øllebrød eller...

2. maj 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Sveskemos - hvor meget?

Kære Helen Vores datter er 5 måneder gammel, og hun har ofte problemer med...

2. maj 2024 | Kost og ernæring | 6 mdr.

Hyppigere afføring efter start med skemad

Hej Helen Tak for din brevkasse og dine gode bøger! Min søn, som nu er...

Annonce

Viden om børn:

Præmature allergidisponerede spædbørn

Hos meget små præmature allergidisponerede børn kan der være mere væsentlige ernæringsproblemer end allergiforebyggelse at tage højde for. Derfor må man altid tage individuelle hensyn, hvor det vigtigste er, at barnet kommer i trivsel.

Et præmaturt barn tilbydes samme allergiforebyggende diæt som mature allergidisponerede spædbørn. Modermælk er den bedste ernæring, og hvis dette ikke er muligt tilbydes barnet en special erstatning.

Det vides ikke, hvor længe det er...

Læs mere i Babylex

Overtøj til børn

Vindtæt og vandtæt overtøj, som flyverdragt, jakke og overtræksbukser er ideelt, når børn skal lege ude og det er køligt.

Luffer eller vanter sættes fast i ærmet med trykknap eller specielle spænder, som man køber netop til formålet. Snore, halstørklæder og bælter er for farligt. De kan medføre at barnet hænger fast, når det klatrer rundt og bevæger sig i leg, og det kan i værste tilfælde medføre, at barnet hænger fast og bliver kvalt. I stedet for halstørklæde kan man købe en...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tusind tak for dine mange professionelle og anvendelige svar. De har været os til rigtig stor gavn og hjulpet til at stå på egne ben.

Tak for denne brevkasse, som er fantastisk

Hilsen Theas mor og far