Brev:
Kamp ved sengetid
25. november 2008
Alder:
7 mdr.
Kamp ved sengetid
Hej Helen
Tak for dit svar, det bekræftede mig i mange af de tanker jeg selv har gået med. Bl.a har jeg fra start gemt 8 uger af min barsel til senere, da jeg vidste at jeg ikke ville kunne gå hjemme hele min barsel.
Mit nye problem er at min datter ikke vil overgive sig til søvn om natten. Putningen er fyldt med gråd. Jeg synger for hende og vugger hende, men lige meget hjælper det.
Hendes søvnskema for dagen ser nogemlunde således ud.
Vågner kl.8
Bliver lagt til første lur ved en 10 - 12
Bliver lagt til 2 lur ved en 14 tiden. og sover 1 time til halvanden.
Ved en 21 tiden kan vi putte hende for natten uden kamp.
Hun vågner så 2 gange og vil have flaske.
Nu er det så at hun ikke vil puttes til natten uden kamp. Hun er ved at få tand nr 4 og jeg ved at det kan have en indvirkning på det. Synes bare det er underligt at det kun er nå hun skal puttes om aftenen, at hun kæmper imod.
Er der noget jeg kan gøre, således at min datter igen har en god oplevelse mht at skulle lægges til natten?
På forhånd tak for hjælpen.
Tyren