Brev:
Sove inde om dagen
27. oktober 2008
Alder:
5 mdr.
Sove inde om dagen
Kære Helen,
Min datter på lige knap 5 måneder sover normalt fint - både dag og aften/nat. Om dagen sover hun stort set altid i hendes barnevogn udenfor.
Men nogle gange synes jeg det kan være rart at ligge hende indendøre - enten hvis vejret er rigtig dårligt - eller hvis hun er forkølet og har feber som nu - eller også hvis man er et sted, hvor man ikke har barnevognen med.
Jeg kan også godt få hende til at falde i søvn, men ofte slår hun øjnene op efter 1/2 time og falder så ikke i søvn igen - formentlig fordi hun er for nysgerrig. Det er på tidspunkter, hvor hun normalt sover 2 timer i barnevognen og det er uanset om det er i hendes vugge, på sofaen eller andre steder.
Har du en idé til hvad jeg kan gøre for at hjælpe hende til også at kunne sover indendøre om dagen?
Mange hilsner,
Trine