Brev:
Skal jeg vække hende?
20. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Skal jeg vække hende?
Hej..
Jeg er i tvivl om jeg skal vække min datter på 8 mdr. om morgen, hun vågner imellem 8 og 8.45. og så kan hun ikke nå både at få morgenmad og formiddagsmad. Hun er klar til at blive puttet igen kl.10 hun mener dog ikke selv hun er træt hun leger og "snakker" helt vidt, men ved at så snart jeg ligger hende i banevogne så bliver hendes øjne meget små og inden længe så sover hun.
Hun tagder 2 til 3 timer og så får hun frokost lidt forskellig mellem 12 og 13 og ud og sove igen ved 14 tiden og tager igen 2 til 3 timer. nogle dage kan hun have brug for en lille lur ved 17 - 18 tiden vi spiser ca ved 18 -19 tiden kommer i seng ved 19.30 - 20 tiden. Jeg ammer hende ved 23 tiden og hun vil gerne have noget igen ved 3-4-5 tiden lidt forskellig. nogle gange 2 gang om natten (skal have vænnet hende fra men skulle lige have overstået en feire til egypten). Hun vågner ved 6 tiden, men så kan jeg ligge hende om på siden og så sover hun videre og igen ved 7 tiden kan igen ligge hende om på siden og så sover vi igen, nogle gange tager jeg hende over til os kl 6.og så sover vi videre.
Skal jeg stå op med hende før selvom hun ikke er helt klar, plejer at vågne og "snakke" på den måde får hun jo en god morgen, men det er måske et spørgsmål om at vende hendes rytme, syntes hun sover meget, hun er en meget glad og levede pige.
vil gerne have en mad og sove plan da hun har ændret sig siden sidst
Håber det gir mening
Venlig hilsen Charlotte