Brev:
Vågner om natten efter dræn og klare sig uden mad
29. august 2008
Alder:
7 mdr.
Vågner om natten efter dræn og klare sig uden mad
Hej Helen,
Min datter har nu fået dræn i ørerne pga det tryk som har stået på de sidste par måneder. På trods af det vågner hun stadig hyppigt. Hver gang hun vågner tilbydes hun vand, men nu har jeg lige fået at vide at de slet ikke skal tilbydes noget, kan dette være rigtigt?
Har også fået at vide fra familien at børn efter 6mdr's alderen bør kunne klare sig uden vand og mad i 10 timer, hvad siger du til dette? Jeg kan knap nok holde hende hen i 6 timer om natten, hvad skulle jeg gøre hvis det skulle være 10?
Vores plan ser således ud:
kl06 bryst
kl08 bryst - ikke hver dag
kl09 - havregrød eller øllebrød
kl10 - lur
kl12 - grøntsagsmos - evt bryst inden lur
ca kl14 lur
kl 16 familiens mad
kl17- lur
kl 18 - grød
kl20 - vælling eller frugtyoughurt
kl24 vælling eller erstatning.
Det skal lige siges afhængigt af hvor lang tid hun har været vågen mellem de to lure, får hun også tilbudt bryst der.