Brev:
Weekendtur for mor og far
26. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Weekendtur for mor og far
Hej Helen.
Tak for det fine svar angående mad og dagsrytme.
Hun har flere gange denne uge sovet fra 21-22 og til kl 05-06 uden at spise om natten!!!
Hurra :-) luksus luksus
Men hun er stadig ikke sulten om morgenen. Der kan stadig gå 2-3 timer før hun spiser mme efter hun er stået op. Jeg plejer at give hende flasken sovende på vej ud til hendes første lur. Er det ok at gøre det? Jeg kunne også prøve med grød som du foreslår i dit forrige svar, men hvis jeg serverer det kl 06 er hun ikke sulten, og kl 08 er hun for træt?
Et andet spørgsmål. Min mand og jeg er blevet tilbudt en forlænget weekend til Milano med hans arbejde (fra fredag morgen-mandag morgen). Det er i slutningen af april hvor Freja er 8 1/2 måned gammel. Vi har sagt ja tak og fundet en barnepige som Freja er vild med, trods det at hun kun har passet hende en gang.
Er det for tidligt for Freja? Vil hun føle sig svigtet når vi er afsted? Vi kan jo ikke forklare hende, at vi kommer hjem om et par dage. Jeg tænker at Mille (barnepigen) skal komme ofte i april, så Freja bliver mere tryg ved hende, og så Mille kommer til at kende Frejas rytme. Har du nogle gode råd til hvordan vi ellers skal tacle denne tur? Det kniber lidt med romantikken når man får en lille, så det kunne være dejligt at komme afsted sammen, og være kærester igen. Men puha at undvære Freja en hel weekend.......
Kærlig Hilsen
Kristina