Brev:
Fløde i babymad
21. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Fløde i babymad
Kære Helen.
Min søn fylder 6 måneder på onsdag - og på tirsdag går vi i gang med skemaden efter anbefalingerne i din bog :-)
Glæder mig simpelthen så meget.
Mit spørgsmål er ganske enkelt: Kan jeg de steder, der i opskriften står fedtstof lade dette være fløde?
I så fald er det så piskefløde, man taler om?
Mit spørgsmål er naturligvis på baggrund af en babymadsproducent, der fortæller, at de på baggrund nu er begyndt at putte fløde i maden i stedet for olie.
Kunne det være en god idé - f.eks. et par gange om ugen?
Mange hilsener
Lisbeth