Brev:
Gluten og klapvogn
21. november 2006
Alder:
6 mdr.
Gluten og klapvogn
Kære Helen
Hvor hurtigt må jeg øge mængden af øllebrød og havregrød til min pige, der netop er fyldt 6 måneder???...aht. gluten altså!....
Hun sidder med rank ryg på mit skød med støtte, men kan ikke sidde selv uden at vælte...hun HADER barnevognen og autostolen og sover stadig kun sammenlagt en time i løbet af dagen, som er ved at være lang uden at kunne komme ud med hende ;-()...så når jeg skal ud er det næsten altid kun en smuttur i bilen eller med hende i bæreselen....jeg glæder mig meget til, vi kan nyde en tur med hinanden og klapvognen...hvornår vil et barn typisk kunne sidde en times tid i en klapvogn???
Hilsen Pia