Brev:
5 mdr. klædt på til udeliv?
4. maj 2006
Alder:
5 mdr.
5 mdr. klædt på til udeliv?
Hej Helen
Nu kunne jeg godt tænke mig at have min datter med udenfor - det er ca. 16-19 grader i skyggen, og jeg er i tvivl hvor meget tøj hun skal have på, også i barnevognen nu hvor det er blevet så dejlig varmt.
Jeg har en gynge i stativ, kunne man sætte hende der? Eller skråstol? der kan hun jo ikke bevæge sig så meget, men jorden en vel for kold lidt endnu? Eller er der noget smart man kan?
Kærligst Maiken