Brev:
Gylper meget - 5 mdr.
27. november 2023
Alder:
5 mdr.
Gylper meget - 5 mdr.
Hej Helen
Min søn er nu 5 mdr. og en rigtig glad dreng, der smiler og pludrer dagen lang. Han får flaske og har altid gylpet meget, men jeg troede at det ville blive mindre i takt med at han blev ældre... det virker dog ikke sådan.
Han gylper stadig meget, nogle gange er det ret voldsomt, og det kommer nærmest ud som store kaskader af mælk. Det er som om, at hans mavemund slet ikke kan holde det tilbage. Kan vi gøre noget?
Vi forsøger ikke at lege og tumle for meget lige efter et måltid, men han skal jo stimuleres?! Han kan dog gylpe på alle tidspunkter - og ikke kun i forbindelse med at han får flaske.
Hvad tænker du?
På forhånd tak.
Kalles mor