Brev:
Nytårs aften
27. december 2004
Alder:
7 mdr.
Nytårs aften
Hej Helen
Så er vi kommet over julen og sikke det tager på en lille pige på 7 måneder:-/ Men det var jo nogle hyggelige dage og vi ser frem til de kommende år med stor glæde:-)
Men hvordan med nytåret? Vi får lidt gæster med 2 børn så der bliver lidt mere liv i hjemmet end normalt, men det tager vi som det kommer. Det går jo bedst, når det er på egen hjemmebane:-)
Vi bor på landet og har endnu ikke rigtig hørt noget bang og brag fra fyrværkeriet og vi tænker lidt hvordan vi skal gribe det an når dagen/natten kommer? Hvis hun bliver bange er det jo klart nok, men skal vi prøve at vende bragene til noget sjovt og grine så hun kan se på os at der ikke sker noget? Eller skal vi vise hende at det er ok hun er bange for det er jo heller ikke sjovt med så høje lyde? Ligsom ligge tonelejet på den forstående måde? Jeg syntes det er lidt svært! Vi vil jo gerne komme igennem nytåret på en positiv måde.
Jeg håber du kan gi lidt råd til os.
Glædelig bagjul og godt nytår.
Hilsen Camilla