Brev:
Vuggedød og lidt om mad
14. december 2004
Alder:
6 mdr.
Vuggedød og lidt om mad
Hej igen Helen
Er den lille kommet over risikoen for vuggedød, når hun er over 6 mdr?
Hun krummer sine tæer når vi prøver at stå med hende. Hvorfor gør hun det?
Sidst jeg skrev til dig havde jeg en masse spørgsmål om maden og det var nogle goe råd du kom med, men nu er problemet at hun faktisk brokker sig ved hvert måltid. Hun siger mmmmmmmm og ser sur og tvær ud og små-græder lidt i mellem. Det er helt vildt synd jo.
Jeg er ikke helt klar over hvorfor, men bliver hun underholdt, så går det mange gange bedre! Kan det være fordi hun keder sig under maden? Er det så ok at sidde og pjatte osv, for at hun spiser?
Jeg laver jo selv hendes grød. Kan jeg lave større portioner og fryse det ned så jeg bare skal varme det i mikroen? Det tager jo en rum tid at lave det og køle det ned hver gang...
Hej hej
Hilsen Camilla