Brev:
Bio-Strath
23. november 2004
Alder:
6 mdr.
Bio-Strath
Hej
Vil du anbefale at give en på 6 måneder Bio-Strath. Der står man kun skal give børn under 1 år Bio-Straht i samråd med læge eller SP, men min egen SP vil ikke anbefale alternative produkter, som det jo er?
Personligt kan jeg ikke se hvad der skulle ske, idet det er lavet på urter, uden konserveringsmidler og aromastoffer. Det skulle være godt for organismen, som det styrker, aktiverer kropsfunktionerne og fremmer organismens evne til at udnytte næringsstofferne i kosten. Det er især godt for børn i den periode vi går ind i nu med forkølelse og snotnæser.
Hvad siger du?