Brev:
Flasker og søvn
29. september 2011
Alder:
7 mdr.
Flasker og søvn
Kære Helen.
Jeg har en række korte og konkrete spørgsmål så jeg håber, at det er ok, at jeg stiller dem i samme brev således, at jeg ikke skal sende en hel bunke breve ;-)
Det drejer sig om "lillebroren", der nu er 7 mdr.
1. må han sove på siden nu? Han lægger sig hele tiden om på siden.
2. må han få en juniordyne og sove med? (Han er en stor krabat på 10,5 kg og hen imod 80 cm lang så babydynen er næsten ikke nok)
3. hvornår er det nok at vaske sutteflaskerne i opvaskermaskinen (uden at skolde dem bagefter) og så selvfølgelig koge sutterne?
4. Må han drikke koldt vand fra hanen og må jeg lave MME af vand fra koldtvandshanen eller skal jeg fortsat gøre det på kogt vand?
5. Er en ulddragt varm nok at sove ude med om vinteren (vi har ikke en voksiposen, men sådan en anden slags køreposen, der ikke er ligeså lukket), eller skal jeg købe en rigtig flyverdragt han kan ligge med ude? - jeg synes bare det blir så stift for ham at ligge i. Og hvornår er det, at jeg er nødt til at lade ham sove inde pga. vejret (for koldt osv.) Det er nemlig meget svært nu når han er vant til at sove ude.
Håber du kan overskue min liste ;-)
Mange hilsner fra Rikke