Brev:
Virrer med sit hoved - 6 mdr.
16. juni 2004
Alder:
6 mdr.
Virrer med sit hoved - 6 mdr.
Kære Sundhedsplejerske
For ca. 1 uge siden faldt min 6 mdr. gamle pige ned fra puslebordet (ca.1 m). Vi blev selvfølgelig begge to meget forskrækkede, men hun var hurtigt trøstet igen. Jeg tog straks til min læge med hende, som sagde at hun var ok. Efterfølgende har hun da heller ikke kastet op eller noget. Istedet er hun begyndt at virre med hovedet om aftenen når hun skal sove(kun på dette tidspunkt).
Hun er også begyndt at vågne om natten og de sidste par nætter er hun kommet over til mig, hvor hun efterfølgende er faldet til ro. Hun har ellers sovet igennem de sidste 3 mdr. Hun var lige begyndt at pludre i stavelser, men det har hun heller ikke gjort i et par dage, hun skriger tilgengæld en del for at afprøve hendes stemme. Ellers opfører hun sig helt normalt.
Det jeg er bekymret for er om hendes virren med hovedet kan have noget med hendes faldtraume at gøre?
Eller kan det skyldes noget andet?
Såvidt jeg kan se er der ikke nogen tand på vej.
Jeg har overvejet om det kan være mellemørebetændelse?
Venlig hilsen
en bekymret mor