Brev:
Eksem og madplan
17. oktober 2009
Alder:
6 mdr.
Eksem og madplan
Hej Helen
Jeg skriver til dig for basim er 6 måneder nu og ville lige høre om en god madplan fra dig af
Det mere fordi jeg ikke har en sundhedsplejske hjem, da jeg bor i Sverige
Omar har eksem på benene og de bliver meget røde, når han skal i bad og har bruget forskellig creme, men føler ikke det hjælpe, så ved ikke lige om du har nogen god råd til det.
Hilsen Basim og Omars mor