Brev:
Virrer med hovedet - 6 mdr.
16. april 2004
Alder:
6 mdr.
Virrer med hovedet - 6 mdr.
Vi har tvillinger på 6 måneder. Drengen er begyndt at virre med hovedet, inden han skal sove. Det er kommet her indenfor de sidste par uger. Hvordan kan det være?
Nogle siger, at det er meget "normalt" for for tidligt fødte børn. (De er født 5 uger før tid, men er fint med på alle plan)
Men han har jo ikke gjort det før, og søsteren gør det ikke.
Vi synes ikke, vores hverdag er blevet anderledes, så det kan være det, han reagerer på. Det eneste ekstra, der er sket er, at han har fået sin første tand, og den næste er stærkt på vej.
Er det "normalt" og hvor længe vil det fortsætte ?