De Bedsteforældre der!

27. august 2013

Alder:
7 mdr.

De Bedsteforældre der!

Hej Helen.

Nu hvor det er 2. gang jeg oplever min mave snurre sig sammen, må jeg lige høre dig om jeg er helt gal på den eller hvad ?

Min datter fra Januar 13' har været 220 % brystbarn, hun har sagt fra overfor flaske da vi prøvede det ved 3 måneders alderen og det har vi selvfølgelig accepteret - hun bruger heller ikke sut.

Nå men nu hvor vi kun ammer 1-2 gange om dagen er de kære bedste forældre jo virkelig kommet på banen, nu kan hun jo passes 4-5 timer af gangen.

Vi har nydt at min far og min mands mor er kommet og set hende og passet hende og haft hende med ude på tur osv, men nu vil de gud hjælpe mig have hende med hjem til dem selv, når de har deres faste ugedag !!!

ALT vendte sig i mig første gang min mands mor SAGDE (ikke spurgte) at hun ville have hende derhjemme! - Og så er jeg ''desværre'' af den natur at jeg bakke helt baglæns og får slet ikke lyst til at ...

Annonce

... bruge hende :-( Hvilket selvfølgelig ikke skal ske. Jeg troede så at det var nogle følelser jeg fik fordi hun ret ofte (uden selv at vide det) går lidt over min grænse, jeg har ikke kunne finde ud af at sige noget til hende, da hun er ret meget følsom og i øvrigt mener jeg, at det må være min mands job.

Nå men idag skete det så igen, da det var morfar dag.... Og alt vendte sig i mig igen, jeg blev snerpet overfor dem og sendte dem faktisk ud af døren på en rigtig dårlig måde. Jeg ringede så efterfølgende til min far og sagde at jeg nok reagerede ret hurtigt og at jeg nok bare lige skulle vænne mig til tanken....

Men er det det? Skal jeg bare vænne mig til tanken om at min pige skal passes hjemme hos sine bedsteforældre fordi de gerne vil have det ?

Det skal siges at min mor gik bort for lidt over 2 år siden da jeg var 25 år - har jeg en form for seperationsangst overfor min datter?

Hilsen

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Min pige vil ikke spise

Hej Helen! Så er det blevet min tur til at skrive til dig:) Min pige, som...

Yoghurt produkter til baby

Kære Helen Vi er flere i mødregruppen, som er meget glade for de forskellige...

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

Annonce

Viden om børn:

Børn i bilen

Der er fem gode huskeregler, når du skal transportere dit barn i bilen:

1. Det er vigtigt at barnets autostol passer til både barn og bil. Tag derfor både barn og bil med, når du køber autostol.

2. Sørg for at autostolen sættes korrekt fast. Følg brugsanvisningen og stram selerne så godt til som muligt, så stolen er godt fastspændt til sædet i bilen.

3. Vælg bagudvendt autostol så længe som muligt. Det er mest sikkert for barnet.

4....

Læs mere i Babylex

Navle

Hos det nyfødte barn sidder stadig en rest fra navlestrengen, som vil falde af, af sig selv, når barnet er mellem ca. 5 dage og tre uger gammelt. Det er normalt at det kan bløde fra navlen i denne periode og det kan også lugte fra navlen, da det er en forrådningsproces der sker.

Du skal være opmærksom på at navlen ikke begynder at lugte for meget, da det kan være tegn på infektion. Hvis navlen lugter gennem barnets tøj, er det for meget. Hvis der er rødme omkring navlen, kan...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen :-)

Ja der er mange spørgsmål for tiden.... rart man får gode råd og information fra dig!

Håber du har nøglen til en bedre nattesøvn for os to "gamle"... vi trænger efterhånden til en go nats søvn...

...og tak for dine tidligere svar - guld!

Mange hilsner
Sanne, mor til tvillinger