Brev:
Hvordan stopper jeg nemmest med at amme?
2. juli 2006
Alder:
6 mdr.
Hvordan stopper jeg nemmest med at amme?
Hey
Hvordan stopper jeg nemmest med at amme? - evt drosler ned stille og rolig ?
Og hvor lang tid går der inden ens bryster er "ikke så store mere"
Jeg giver grød nu 2 gange dagligt. ( middag + aften )
Tak for en god brevkasse..
Go sommer.