Brev:
Nægter at amme
1. oktober 2003
Alder:
5 mdr.
Nægter at amme
Vi har en datter på 5 mdr. jeg har ammet hende hele tiden, dog har hun fået lidt modermælkserstatning. Og hun er begyndt at få lidt grød om aftenen.
Problemet er at hun nu nægter at tage mit bryst om dagen, hun vil dog gerne ammes om natten. Hvis jeg pumper mælken ud vil hun også gerne have det.
Mit spørgsmål er så om jeg skal lade det være som det er og bare lade hende amme om natten, eller om jeg skal prøve at "tvinge" hende?
Det er lige meget om hun er meget sulten eller lidt, og jeg har prøvet at malke lidt ud først, således at det løber bedre.
Jeg håber på et hurtigt svar
Venlig hilsen
Stine