Brev:
Væk med formiddagsamningen, eller
4. januar 2021
Alder:
7 mdr.
Væk med formiddagsamningen, eller
Kære Helen
Min datter er lidt over 7 måneder nu, og jeg kan læse, at formiddagsamningen skal til at fjernes. Hvordan kan jeg være sikker på, at hun er klar til det?
Min datter spiser stadig ikke særlig meget, og hun spiser ikke mere end 1-2 skefulde frugtnos til formiddag. Hun virker stadig glad for lige at få lidt amning inden formiddagsluren, men jeg ønsker ikke, at hun skal ammes mere eller længere end nødvendigt.
På forhånd tak for svar.
Mange hilsner herfra