Brev:
Ammestop - 6 mdr.
9. april 2005
Alder:
6 mdr.
Ammestop - 6 mdr.
Hej Helen
For 3 uger siden holdt jeg op med at amme på det ene bryst fordi min lille pige simpelthen ikke ville tage brystet så ofte - og så længe. Der kom ikke så meget ud som ved det andet, så hun blev hurtigt træt af det. Det samme gjorde jeg.
Anyway, sidste uge ville jeg stoppe med at amme definitivt. Dvs. dér var det ene bryst allerede stoppet i produktion og var blevet en B-skål igen ;-) Nå, men det andet bryst blev stenhårdt i en 3 dage. De 3 dage malkede jeg ca. 200 ml ud....men det var stadig meget ømt. Pludselig på 4 dagen blev det forholdsvist blødt igen. Og de sidste 3-4 dage har jeg ikke haft et ømt, stort bryst på størrelse med en H-skål ;-)
MEN, men: Brystet er stadig meget større end det andet - der er stadig mælk i, for det er en lille smule hårdt et par steder.
Hvad gør jeg nu? Skal jeg malke ud, når det nu overhovedet ikke gør ondt eller spænder eller noget? Går det ikke bare i sig selv i løbet af en uges tid. Eller skal jeg malke 100 ml ud de næste par dage og se, om det bliver mindre...?!?
Kærlig hilsen
Lise