Brev:
Nedskære antal amninger og ammestop
31. marts 2009
Alder:
7 mdr.
Nedskære antal amninger og ammestop
Hej Helen,
Jeg vil gerne høre din mening omkring stop af amning.
Min datter bliver 7 mdr. den 10. april. Hun har fra fødslen været utrolig glad for at sutte og ligge ved brystet. Finder meget tryghed og ro der, og det er virkelig hendes domæne:) Derfor er jeg også overbevist om, at det bliver mig, der må stoppe amningen og ikke hende, der siger fra.
Vi følger den dagsrytme og spisetider, du tidligere har sendt til os. Hun spiser godt til måltiderne og er også god til at drikke af glasset.
Jeg overvejer lige nu, hvornår det er på tide at skære hendes mælkemåltider ned? Og hvordan gør jeg det bedst muligt? Jeg ved godt det er meget individuelt, men er alligevel ikke helt sikker på, hvordan jeg skal gribe det an. Det skal siges at jeg har rigtig meget mælk til hende hver dag.
Og i den forbindelse. Er det min 400 ml hun skal have om dagen? Og hvordan er jeg sikker på, at hun får det, når hun får bryst?
Venligst fra A/M