Brev:
Tykkebevægelser men svært ved klumper
11. december 2018
Alder:
7 mdr.
Tykkebevægelser men svært ved klumper
Hej Helen,
Som du ved har min lille dreng lidt svært ved at holde maden i sig.
I den forbindelse har jeg lagt mærke til at han laver tykkebevægelser med munden, som om han er klar til at få større klumper, desværre synes jeg ofte det ender i opkast når jeg forsøger.
Jeg vil meget gerne give ham mulighed for at tykke, det skal han jo lære.
Jeg har givet ham lidt bondebrød opblødt i mme, men det skal moses for at han kan klare det.
Håber du vil dele dine tanker.
Med venlig hilsen
Kris