Brev:
Sove selv - 5 mdr.
6. november 2007
Alder:
5 mdr.
Sove selv - 5 mdr.
Hejsa:)
Jeg håber at du kan hjælpe mig denne gang også.
Min datter vil bare ikke sove selv, har simpelthen prøvet alt, svøbet hende, sunget for hende, og nusset hende, far har ligget med hende og puttet hende osv. har ikke ladet hende ligge og græde, tager hende altid op da der ikke er noget der kan få mig til at lade hende ligge og græde. Den eneste måde jeg kan få hende hen på er at ligge og amme hende i søvn. HJÆLP, og det ender altid med at jeg også falder i søvn, hhmm...
Om dagen vil hun godt sove i barnevognen hvis jeg vel og mærket går med den indtil hun sover., men så ved 16:00 tiden vil hun ikke ligge der mere og hun er så træt når jeg ligger mig med hende om aftenen at hun er meget pyldret og græder tit meget og jeg kan ikke få hende hen før kl. halv otte.
Håber virkelig at du kan hjælpe mig.
Mange hilsner fra Mor.