Brev:
Søvn - 5 mdr.
3. november 2004
Alder:
5 mdr.
Søvn - 5 mdr.
Hej Helen
Den sidste uges tid, har det været en krig og få vores datter på 5 mdr til at sove om aften... Vores dage er nongen lunde ens, vågner et sted mellem kl 4.30 og 5.30 får mad (bryst) er i seng igen efter en times tid sover et par timer, får bryst og er glad og vågen et par timer, sover så en lille time, får bryst hvis hun vil, er igen glad og vågen et par timer, sover så ca 3 timer ude, våger og får bryst, er glad også bliver kl 19-1930 så starter balladen hun vil ikke sove ikke spise er fuldstændig umulig... hvad går der galt?
Hilsen Rikke