Brev:
Sovevaner - pludselig ændret
2. november 2004
Alder:
5 mdr.
Sovevaner - pludselig ændret
Emilius er 5 måneder, plejer at være nem at lægge til at sove. Enten falder han i søvn i barnevognen, i sin seng eller i vores seng. Det plejer at tage 5 minutter, så sover han, men nu er han pludselig umulig når han skal sove sin efter/aften lur.
Gider ikke barnevognen og skriger uafbrudt indtil han får sin vilje (er ikke sket tit :-) Hvordan kan det være, at det pludselig er SÅ slemt at skulle sove?