Svar: For tykke ankler - 5 mdr.
17. marts 2012
Alder:
5 mdr.
Kære Lillepigens mor
Tak for dit brev, det er godt at du er opmærksom på det, for det er vigtigt at din datters strømper ikke strammer for meget :)
Du kan købe frotté strømper. De er lidt elastiske i sig selv og har ikke elastikkanten foroven og strammer derfor ofte ikke. Du kan også købe bomuldsstrømper der er lange, men som har en foldekant. De fås flere steder, bla. i Bilka og Føtex, men også i forretninger der sælger børnetøj - Melton producerer blandt andet disse modeller, som netop har god pasform til børn med tykke ankler .. :)
Er du fingernem, kan du naturligvis også klippe strømperne op og sy/ri dem rundt i kanten, så der ikke er nogen stram elastik ... :)
Håber du kan bruge dette videre, fortsat held og lykke :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske