Svar: Voksipose med bæreplade - skal jeg bruge en madras
5. december 2011
Alder:
0 mdr.
Kære Alberts mor
Dejligt at høre fra dig igen og dejligt at høre, at I der er en lillebror på vej :)
Normalt bruges voksiposen som den er og du behøver ikke lægge en madras i posen. Men hvis du synes den virker hård og gerne vil have en madras på, af den type, som man også bruger i en lift, så kan jeg ikke umiddelbart se, at du ikke skulle kunne gøre det ...
Det er generelt vigtigt at barnet ligger på et lige og fladt underlag og det er derfor bedre for barnet at ligge på en madras end på f.eks. en dyne.
Bærepladen i voksi bruges til de yngste børn og gør at voksiposen kan bruges som en lift. I den klassiske voksipose kan pladen bære op til 9 kg. Jeg mener faktisk at der er flere slags plader, men det må du ikke hænge mig op på ...
Jeg synes du skal prøve at kontakte voksi.com og spørge - de har en spørgeformular på siden. Du må meget gerne give en tilbagemelding, hvis du får svar, så vil jeg give det videre :)
Rigtig god weekend og rigtig meget held og lykke med det hele :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske