Svar: Eksem
14. juli 2004
Alder:
17 mdr.
Kære Annette
Umiddelbart så lyder det jo som eksem eller i hvert fald en hudreaktion på et eller andet. Jeg kan desværre ikke give dig noget diagnose igennem denne mail, men jeg synes det ville være relevant at du fik lægen til at se på det, også når du fortæller at din søn reagerede på den måde efter en penicillinkur.
Det kunne måske være en god idé at du fik foretaget en priktest, for at se om din søn er overfølsom for noget bestemt.
Fortsat held og lykke med ham.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske