Svar: Scanning af cervix
22. juni 2013
Alder:
0 mdr.
Kære utrygge mor
Tak for dit brev og velkommen til :) Og stort tillykke med at du venter dig!
Min umiddelbare tanke er, at du skal starte med at kontakte din læge. Han eller hun ved, hvad der findes af muligheder i dit område og vil kunne henvise dig videre. Han eller hun har højst sandsynligt også kendskab til gode skanningsklinikker, gynækologer osv. så du kan få en god behandling og hele vejen igennem føle dig i trygge hænder.
Men naturligvis kan du også søge privat hjælp og rådgivning. Og der findes i Århus området flere muligheder. Om de lige præcis kan hjælpe dig, tør jeg ikke svare på, men du kan kontakte dem og høre om deres muligheder i telefonen eller sende dem en email. Det er ikke sikkert at alle alle steder tilbyder cervix-scanning...
Her kommer lidt muligheder, som du kan kikke lidt på:
Scanningsjordemoderen.dk
Graviditetsscanning.dk
Aag aardklink.dk
Ciconia.dk
Diersklinik.dk
Jordemoder.dk
P å privathospitalsguiden.dk kan du også søge og finde et privathospital nær dig og som tilbyder undersøgelse og behandling indenfor gynækologi.
Du kan sikkert finde flere end jeg lige her har nævnt, men det er lidt muligheder.
Håber du kan bruge dette lidt videre, fortsat held og lykke:)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske