Svar: Fryser
11. juli 2012
Alder:
0 mdr.
Kære Anette
Tak for dit brev - det lyder hyggeligt med camping, trods det lidt våde og kolde sommervejr vi har i Danmark lige nu .. :)
Jeg er helt sikker på at jeres lille ufødte baby ikke tager skade af at du fryser lidt, men det er naturligvis vigtigt at du har det godt og forsøger at undgå træk, som kan medføre at du bliver syg :)
Jeg synes du skal overveje at købe lidt uldundertøj eller nattøj i uld. Uld virker temperaturregulerende og kan sagtens bruges hele året og især netop i din situation vil det kunne være rigtig dejligt. Uld er ikke kun til børn, men også til voksne :)
Håber du har fået lidt ro med på vejen og kan bruge dette videre og rigtig god sommer :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske