Brev:
Svedproblemer
20. august 2003
Alder:
17 år
Svedproblemer
Hej
Jeg er 17 år og har et stort problem. Jeg sveder utrolig meget, og i særdeleshed i ansigtet. Jeg er sikker på at det ikke er noget psykisk. Det lyder måske som et overfladisk problem, men det påvirker min sociale adfærd meget.
Jeg er åben overfor for alle forslag. Håber at I kan hjælpe.
På forhånd tak, Søren.