Brev:
Usikker pige
14. juli 2004
Alder:
14 år
Usikker pige
Hej
Jeg er en pige på 14 år.
Jeg var ude sammen med min kæreste, vi lå i hans seng... han havde alt sit tøj af og jeg havde stadig mine trusser på. Hans penis rørte mig dernede. Da vi skulle til at tage tøj på var jeg helt våd....
Jeg kom til at tænke på hvis han nu havde haft sæd på sin penis og det har rørt mig bare lidt, kan jeg så godt være gravid?
Hvis jeg i så fald er det...er der så noget som hedder Abortpiller?
Det er nu 3 døgn siden så et hurtigt svar plZ...
knuZ en usikker pige
P.S jeg går til lægen imorgen med min veninde