Brev:
Er jeg gravid - 14 år
13. juli 2004
Alder:
14 år
Er jeg gravid - 14 år
Hej
Jeg er en pige på 14 år. mig og min kæreste var i seng sammen en dag efter jeg havde haft min menses, han siger han nåede og komme ud af mig inden han kom. men jeg ville være på den sikre side og spiste fortrydelsespiller lidt under 2 døgn efter og begyndt at bløde i 4 dage 14 dage inden jeg normalt sku have min menses.
Har ikke spist ordenligt i 3 uger eller i hvert fald når jeg har spist gik jeg ud og brækkede mig. Tog en test dagen efter jeg skulle have min menses og den var negativ. 4 dage efter igen, tog jeg en test mere og den var også negativ. Men er gået 9 dage over min menses. Kan det godt være fordi jeg ikke har spist ordenlig og taget fortrydelsespiller?
Hvor stor tror du chancen er for jeg er gravid, når begge mine teste var negative?
På forhånd tak.. håber du vil svare mig...
Sabine