Brev:
Jeg har det dårligt med min højde
23. juni 2004
Alder:
17 år
Jeg har det dårligt med min højde
Kære sundhedsplejerske,
Jeg vil meget gerne spørger dig om hvornår man kan indtage væksthormon, altså i hvilken alder?
Jeg er 17 år og er 170 cm og det er MEGET lavt efter min mening og andres :'(
Det sårer mig dybt inde i hjertet..
Kan du anbefale nogle vitaminer eller noget andet, som jeg kan indtage til kropsudvikling....
/ Tak fordi du besvarer disse spørgsmål...