Brev:
Jeg vil gerne tabe mig - 11 år
23. juni 2004
Alder:
11 år
Jeg vil gerne tabe mig - 11 år
Hej
Jeg er en dreng på 11 og jeg vil gerne tabe mig. Men hvor meget for at jeg ikke skal være tyk?
Jeg er 159 cm og vejer 50,5kg
Hvad skal jeg gøre?
Hilsen Daniel