Brev:
Er mine knopper en kønssygdom?
2. juni 2003
Alder:
16 år
Er mine knopper en kønssygdom?
Jeg er en pige på de 16 år der har fået et mindre problem. Jeg har opdaget at jeg nogen gange får nogle knopper på de ydre skamlæber og at de i en periode på et par dage kan genere meget for så at forsvinde af sig selv igen.
De er ikke særligt store, måske halvdelen af en ært eller noget i den stil. Der er højst en eller to ad gangen og jeg har kun oplevet det et par gange. Er det en kønssygdom eller hvad?
Jeg har ikke noget aktivt sexliv for tiden og har kun været i seng med en fyr én gang. Er bare nysgerrig for at få noget at vide.
Tak!