Brev:
Mavetræning og lignende med baby
1. november 2022
Alder:
1 mdr.
Mavetræning og lignende med baby
Hej Helen
Ja, selvom jeg anser mig selv for at være rimelig fornuftig og intelligent, så er jeg simpelthen så usikker på min baby - deraf de mange spørgsmål du får i den her tid.
Jeg er i tvivl om træning og stimulering af min datter på 5 uger. Jeg er gået i gang med at træne i at hun ligger på maven, vi har taget nogle små intervaller på et par minuttet eller mere flere gange om dagen, men jeg er i tvivl om det er nok?
Derudover er der så andre “øvelser” der vil være gode at lave med hende?
Jeg har endnu ikke introduceret hende for legetøj, aktivitetstæppe, spejle eller lignende. Hvor anbefaler du, at man tager den slags i brug? Og skal jeg for eksempel kun starte med en ting og vente dage/uger inden vi går i gang med næste?
Med venlig hilsen
en usikker mor.