Brev:
Gode råd til tandbørstningen
25. juli 2022
Alder:
14 mdr.
Gode råd til tandbørstningen
Kære Helen
Et nyt spørgsmål har meldt sig på banen :)
Det drejer sig om mine tvillingers tandbørstning - når min kæreste og jeg skal børste deres tænder går de helt amok, som i at de skriger helt vildt og vil ikke åbne munden - vi er fuldstændig i afmagt!
Vi føler det er meget voldsomt at holde dem fast og føler det er et kæmpe overgreb, så der kan godt gå tider før de får børstet tænder og det går jo ikke.
Håber du kan hjælpe os med et godt råd - lige nu får de kun børstet om aftenen i ca 5 sek mere kan vi ikke få lov til.
Kærlig hilsen
Therese