Brev:
Sidde oprejst
24. maj 2022
Alder:
8 mdr.
Sidde oprejst
Kære Helen
Min dreng på knap 8 måneder er rigtig god til at sidde oprejst og kan stort set sidde selv uden at vælte.
I går gik jeg med ham i barnevognen, hvor han sad op i næsten 2 timer. Han havde støtte i ryggen, men valgte selv at sidde rankt let foroverbøjet og benyttede derfor ikke støtten.
Kan hans ryg tage skade af at sidde så længe, og hvor længe kan jeg lade ham sidde oprejst? Det skal siges, at han ikke beklagede sig i barnevognen.
De bedste hilsner fra
Lucas Mor