Brev:
Hiver sig i håret
13. maj 2022
Alder:
9 mdr.
Hiver sig i håret
Hej Helen.
Vores dejlige dreng på 9,5 mdr har altid haft et flot, kraftigt hår. Han døjede med arp som nyfødt, men det er heldigvis længe overstået.
Han er de sidste ca. 14 dage begyndt at tage en ordentlig tot af sit hår i hånden, og så bare trække til. For det første må det da gøre ondt på ham, men han reagerer ikke på det.
Dernæst er vi blevet lidt bekymrede, dels for om han ender med at få bare pletter og ikke mindst om det er en adfærd vi skal være nervøse for. Forhåbentlig er det bare en fase, hvor han undersøger sig selv. Hvad mener du?
Med venlig hilsen
Moren😊