Brev:
Højstol - 7 mdr.
12. juni 2021
Alder:
7 mdr.
Højstol - 7 mdr.
Hej Helen
Min dreng er nu godt 7 mdr, og har hele tiden siddet i sin skråstol og fået skemad, fordi jeg synes han var for lille til at sidde i sin højstol.
Vi er nu gået over til, at han sidder i sin højstol ved hvert måltid, men han læner sig forover, og slapper slet ikke af, tilsidst bliver han selvfølgelig meget frustreret/ked af det og det ender med vi må tage ham op. Vi har selvfølgelig støttet ham med enten pude eller håndklæde i stolen.
Dette går ud over mængden af mad han indtager.
Han ligger meget på maven, og er god til det, og dengang vi gik til osteopat pg kranio sakreal sagde de altid, at han var meget stærkt i sin ryg, derfor undre det mig meget at han slet ikke kan sidde lidt rank med ryggen bare i nogle minutter måske.
Er der noget vi kan gøre anderledes?
Med venlig hilsen
Maria