Brev:
Negleklipning - 12 mdr.
11. juni 2021
Alder:
12 mdr.
Negleklipning - 12 mdr.
Hej Helen.
Min dreng hader at få klippet negle og bliver stiktosset og hiver fødder og hænder til sig når jeg prøver at klippe dem.
Har du nogle gode råd til at klippe hans negle? Eller en god saks der gør det nemmere?
Med venlig hilsen
mig