Brev:
Bider og niver
19. april 2021
Alder:
14 mdr.
Bider og niver
Hej Helen
Vores søn på 14 måneder er begyndt at rive/nive og bide. Han gør det ikke i vrede. Tværtimod smiler han og griner lidt. Jeg tror lidt han prøver at kysse os, men kommer til at bide. Og når han niver/river tror jeg ikke han forstår, at det gør ondt.
Har du nogen gode råd til hvordan vi får det afhjulpet, så han ikke ender med at gøre det ved andre?
Vi er nemlig lidt i tvivl om, hvordan vi skal gribe det an.
Hilsener herfra