Brev:
Smider ting på gulvet - og bliver sur
10. marts 2021
Alder:
9 mdr.
Smider ting på gulvet - og bliver sur
Hej Helen
Jeg har en datter på næsten 9 måneder, som smider alt på gulvet, når hun sidder i sin højstol og skal spise. Jeg kan læse mig frem til, at det er helt normalt, og at det er vigtigt, at man tålmodigt samler tingene op igen. Det er også fint nok (omend lidt trættende ;)) - MEN: Hun bliver SÅ sur, når hun gør det. Hun SKRIGER, indtil jeg samler det op, også selvom jeg rejser mig lige med det samme. Det gør, at spisesituationerne ikke er særlig hyggelige. Hvis hun ikke har noget foran sig, bliver hun også sur, fordi hun så keder sig - medmindre jeg "spiller Fandango" imens.
Hvad tænker du, når du læser dette? Har du nogle råd til, hvordan jeg bør forholde mig til det? Eller i det mindste fortælle, at det lyder helt normalt, og at det nok skal gå over igen?
Med venlig hilsen
M.