Brev:
Græder når hun ser mor
27. januar 2021
Alder:
5 mdr.
Græder når hun ser mor
Hej Helen :)
Jeg skriver til dig, ja som overskriften siger, så sker det nogen gange at min datter på snart 5 måneder, græder når hun ser mig (igen) efter hendes far har leget med hende 30 minutter.
Kan lige forklare vores dag:
Jeg er på barsel med hende, og er derfor sammen med hende hele dagen. Hendes far kommer hjem kl 16, og er så ret meget sammen med hende resten af aften, hvor jeg så går og rydder op, laver mad, og forskellige ting! Leger stadig med hende, men det er mest far frem til hun skal puttes, hvor jeg så ammer hende og vugger hende i søvn! Alt dette er hun så tilfreds med, og hun stor smiler hvergang hun ser sin far!
Nu er det så sket op til 3. Gange at jeg er gået i bad, eller handlet og hun har været sammen med far i 20-30 min alene ca. Og når hun så ser mig igen, så bliver hun SÅ ked af det! Her til aften lå hun på pusle bordet, jeg kom så ind og sagde hej, også begyndt hun at små græde, som endte ud i total gråd og kunne simpelthen ikke trøste hende! Det tog mig 20 min, hvor hun til sidst faldt i søvn!
Det gør mig sgu lidt ked af det at hun bliver sådan når hun ser mig, og stor smiler når hun ser min mand!
Er det normalt? Eller hvad kan det skyldes?
På forhånd tak :)
Med venlig hilsen
An