Brev:
At stå op
3. januar 2021
Alder:
5 mdr.
At stå op
Hej Helen
Lillebror er meget aktiv! Han kravler rigtigt og han overraskede os meget i sidste uge da vi så at han kunne rejse sig op i tremmesengen ved at holde fast i tremmerne.
Han gør det også i sofaen altså stiller sig op selv, op ad sofaryggen. Han kan også næsten sidde op (et ben fremme og et ben tilbage og læner sig lidt frem). Han står også op på alle 4 men rumpen i vejret :-)
Han har aldrig brokket sig over at ligge på maven så det har han gjort meget og jeg tænker måske at det kan være derfor at han er så aktiv.
Men jeg synes at jeg har hørt at det ikke er så godt for ham at stå op pga ryggen når han kun er knap 6 måneder?
Tak for svar ;-)
Mor