Brev:
Lege alene - 12 mdr.
28. november 2020
Alder:
12 mdr.
Lege alene - 12 mdr.
Hej Helen,
Vores søn er lige knapt 1 år, og startet i vuggestue for en måned siden, hvilket er gået helt fantastisk.
Vi har dog lidt kvaler med at han ikke kan lege alene herhjemme. Nogle få aktiviteter kan underholde et par minutter, men ellers sætter han sig til at græde højlyst, nogle gange med tårer, indtil man giver sig og sætter sig og leger. Vi er i samme rum, ofte lige ved siden af.
Vi inddrager ham meget i praktiske gøremål, hvilket som regel synes er rigtig underholdende.
Så hvordan lærer vi ham at sidde lidt for sig selv?
Og er der nogle lege/aktiviteter/legetøj som er særligt gode til en 1 årig?
På forhånd tak.