Brev:
Stor suttetrang hos 2 mdr
19. juli 2020
Alder:
2 mdr.
Stor suttetrang hos 2 mdr
Hej Helen
Jeg har en datter der bliver 3 måneder den 7 august. Hun har aldrig brugt sut, hun vil ikke have den. Jeg har alle slags der findes, men hun er ikke interesseret i dem.
Sagen er den, at siden hun blev født, har hun hængt i mine babser, hvilket også er fint - men siden den 1 juli (ca) har hun suttet på sine hænder, hvilket også er fint, da de finder deres hænder nu og de opdager sanser osv igennem munden.
Mit “problem” er hun sutter VIRKELIG meget på de hænder nu, hun smasker dem simpelhen igennem, nærmest efter hun har spist tager hun dem i munden - når jeg nusser hende i ansigtet så vender hun hovedet og fanger min finger og sutter på livet løs.
Er det her “normalt” og skal jeg bare lade hende sutte, og sutte på mine fingere når finder dem. Hun har en sutteklud/kanin med øre, som hun nogengange fanger men den bliver hun hurtig sur på?
Kan det være hun er være at få tænder og det klør?
Er der måske noget, jeg kan købe af legetøj/ bideringe hun må få allerede? Eller hvad skal jeg gøre, eller hvad kan det være?
Hilsen